دستگاه آنالیز نوشیدنی ها مدل Cobrix5 Multibav

دستگاه Cobrix 5 جهت آنالیز نوشیدنی ها به کار می رود و به صورت Inline یا Bypass روی خط نصب می شود. با استفاده از این دستگاه، خط تولید کاملاً تحت کنترل بوده و میزان محصولات نامنطبق کاهش می یابند.

در روش های آزمایشگاهی برای کنترل کیفیت، اغلب زمانی حدود 30 دقیقه صرف می شود تا نتایج حاصل شوند و این باعث می شود کوچکترین تغییر در طول تولید، زیان های قابل توجهی هم از نظر زمان و هم از نظر محصول به تولید کننده وارد شود. با اندازه گیری مداوم پارامترهای مربوط به محصول از طریق دستگاه Cobrix 5، کنترل کیفیت محصول به طور مستمر امکان پذیر خواهد بود. در صورتی که نتایج به دست آمده خارج از محدوده تعریف شده باشند، دستگاه سریعاً آلارم داده و کاربر قادر خواهد بود از تولید چنین محصولی جلوگیری نماید. همچنین در مصرف شربت و گاز CO2 نیز صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد.

با استفاده از دستگاه Cobrix 5 تعیین مداوم پارامترهای مختلف در نوشیدنی های غیرالکلی، آبجو و نوشیدنی های دیگر ممکن خواهد بود، که از جمله آنها می توان به °Brix، % Diet، CO2، الکل، قند احیا، عصاره اصلی و اولیه و … اشاره کرد. همچنین برای تعیین سایر پارامترها، تعدادی از سنسورهای دیگر نیز قابل اتصال به این دستگاه هستند، مثل سنسور اکسیژن، سنسور هدایت و یا سنسور تعیین رنگ. این دستگاه نتایجی سریع و بسیار دقیق فراهم می کند، در عین حال به حداقل نظارت و نگهداری نیاز دارد.

بسته به نیاز کاربر می توان دستگاه Cobrix 5 را به صورت Inline یا Bypass روی خط نصب کرد. لازم به ذکر است که استفاده از هر دو سیستم جهت نوشابه های معمولی و Diet، آبجو و آب معدنی امکان پذیر می باشد.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *